Paket -kan ni komma!?


Jag väntar. Väntarväntarväntar! På mina jävla pakeeet! :D

Jag beställde ju glasögon från lensway (hihi!) och nu är jag så jävla exited så jag spricker! Längtar efter paketet så jag kan prova och hoppashoppas att de är suuuuperfina! :) Jag ska ju inte använda dom så mycket, men jag vill se om det verkligen gör skillnad! Speciellt när jag kör bil. På kvällen. Hohoooo!

Sen klickade jag hem lite smågrejer igår också, hehe. Men det är hemligt! HA-HA! Nej då, det är inte hemligt. Eller.. nu ska jag hålla det hemligt bara därför! Hehehe...

Men nu ska jag åka på macken och tanka, lämna tillbaka paket (klänningen som var strumpor) och köpa ett frimärke. Sen ska jag till b-sjö, på någon slags information af tyckte jag skulle gå på.
Suck -eller? Hoppas det är något bra, annars blir jag sur.

Heej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback