God lördag!


Tror att det är söndag idag faktiskt, konstigt att vara ledig en lördag!!


Japp. Vad ska man hitta på idag då tro?
Fick mitt efterlängtade mail från lensway iaf.  (om att jag bara fått ena paret). Och det var så förklarande och bra så! Tacktack för svaret! De andra borde komma vilken dag som helst alltså :)

Jaa, mor min var och hälsade på nyss. Hon hade skjutsat upp momma för att handla. Momma som har opererat knät, stackarn, uff så jobbigt för henne! Hoppas det blir bra nu då.


Fick ett roligt telefonsamtal från Therese (tess) nyss, där hon beskrev operation: "Öppna-bilen-som-står-igång-men-dörrarna-är-låsta-och-ingen-extranyckel-finns!" Hahaha! X) Slutsats: Hon ska köpa en ny bil, hahaha! Den röda faran har gjort sitt. Helt otroligt att den klarade förra säsongen med henne i vemdalen X)

Nu har jag slut på skrivmaterial.
Hejhej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback