Birsta hela dagen.


Ja, och jösses vad folk det var! Jobbiga jävlar också, ni vet dom där som bara "ska stå här för att jag FÅÅÅÅR!" men egentligen så ska de inte handla den där mattan, de kom för att handla en garderob.

Ja, jag och Denise åkte in till birsta då. Gick på ikea (wiihoo! haha ;)), och där köpte jag en 'bänk' till badrummet. Alltså, det är med lådor och sen en skiva längst upp, haha, kan inte förklara. Ja, och jag är jättenöjd! Fått bort alla grejer i fönstret i badrummet (hårprodukter, duschtvål, lotion osv...) och nu känns det fritt! Förutom att den var lite bredare än jag tänkt, haha! Inte för att det är något problem att gå på toan, men den är lite..nära! Haha! Jaja, det får vara så! Borde inte vara något problem, om inte någon jättejättetjock ska låna toan då.. och liksom måste ha plats för 'fläsket' på sidan om.. hmm.. Haha! Nej, förlåt! X) Hahaha!

Känns bra iallafall!

Ja, och så storhandlade jag(vi) på ica maxi, och jag testade självscannings-grejen för första gången! Hihi, kul. Förutom alla jävla störiga folk som knuffades -och bad inte ens om ursäkt! Om jag råkar gå in i någon så säger jag alltid "oj, förlåt!" Eller "oj, ursäkta!" Men neeeeej, inte i birsta på löningshelg. Då får alla bete sig som djuuur! Ah.
Sen åkte vi och kollade in "dollar store" som öppnat i birsta (vid city gross). Det var så kul för jag sa precis "Undrar om man stöter på mamma nu då, haha." Och Denise: "Vadå, skulle hon hit eller?" Jag: "Njae, jag vet inte, tyckte hon sa något om det igår?" Precis då möter vi henne påväg ut från affären! Hahaha! Så fult! Synskaaaaa! ;) Haha, och så mamma då: "Inte är det nå dollar här e!" hahaha! Men det var på "baksidan" liksom, med en egen ingång. Ganska stort var det, väldigt 'rörigt' för man kunde inte gå överallt eller hur jag ska förklara, man måste gå 'runt' en 'avdelning' för att komma till den lite längre bort. Eller så var det bara för att det var så mycket folk! Haha.


Nä, nu får det vara färdigskrivet! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på idol tror jag! :)

Hejhej!

\\
Over and Out
 

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback