Måndag igen, hejhej!

Hellu! Jao, jag är nere i fjärn och donar. Har börjat plocka ur sovrummet där Denise ska tapetsera. Är det någon som är intresserad av vita garderober btw? Haha. Pappa ska tydligen inte ha sina längre, sucken vad jobbigt det blir att ta ut dom! Eller den stora iaf. Denise måste hjälpa mig med den, och skrivbordet, svintungt.

Ja, annars då.. Mitt hår jävlas. Det är som om det gett upp, haha. Sååå slitet, någon därute (helst en frisör) som vill hjälpa mig? Haha, det kan ju kännas bra att ge bort en klippning i julklapp! ;)
Kan ju även tipsa om vad man INTE ska köpa om man har torrt/slitet hår: wellas produkter! Fy faan! Köpte en inpackning som jag använde härom dagen, och den fullkomligt torkade ut håret! >:@ Lossnade en massamassa hårstrån, jävla skitinpackning..

Nä, nu ska jag åka hem och fixa käk!
Hej!

\\
Over and Out

Den enda frisyren mitt hår tillåter för tillfället..


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback