Burr..


Riktigt ruskigt väder ute nu faktiskt. Var inte så halt ute på vägarna faktiskt (men faktiskt så kan man väl inte använda samma ord efter varandra! Faktiskt! Haha!), dock körde jag inte som en dåre heller, haha. Mamma: "Nu kör du försiktigt och inte lika fort som du brukar!" Haha! Jag brukar väl inte köra fort? Haha, kör väl enligt hastighetsbegränsningen (världens längsta ord!) .. ;)

Har varit ner till fjärn och eldat lite, nu sitter jag i fotöljen och myser. Borde egentligen släpa arslet ut på en promenad.. Sitter ju mycket hellre kvar här och äter mina hallon (som jag tinat) (alltså inte hittat färska ute nu) (fast det skulle ju inte förvåna mig, så varmt som det är ute för att vara november!). Men. Jag ska gå. Ändå. Fast jag inte vill. Haha.

Just det, haha! Steve-O i Vakna med the voice, när de pratar om hans show han turnerar med:

Josefin: "But will we see som kind of serious side of you aswell in the show? Is there any..?"
Steve-O: "Yeeaaahh...yeah, I mean, there are moments of seriousness. Like it gets really serious when I'm on fire."

Hahahaha! Tyckte jag var kul X)

Åhåhåååå, vad jag bara vill lägga mig under fjorton lager täcke och burra ner mig, jag fryyyhyyhyhyhyyyyser! Jag fryser jämt nuförtiden! Jimmie tycker att jag är galen, jag är ju liksom varm av mig. Men nu har jag isbitar till fingrar och tår varje kväll. Uhuu. Plus att jag har jätteont i skallen nu också. Uhuuu, stackars miiiiig. Haha!

Nu går det tomtar på taket också! Eller är det Tomten?! Aaahh! Måste skynda mig att lägga upp en önskelista i bloggen!! ;)

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback