Award/Utmaning

Jag har fått en award/utmaning av Therese & Denise. Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig… sååå.. Nej. Hemlisaaaaar!

2. Jag går aldrig hemifrån utan…
hmm.. Mobilen kanske? Brukar ju ha den när jag är ute och går och lyssna på musik (spotify). Eller plånkan om jag ska köra bil (körkort osv.). Annars vill jag skriva.. kläder.

3. Min blogg heter som den gör för att…  Jaa. För att jag tyckte det lät bra, när man har läst min blogg så har man blivit Simoned! Haha!

4. Om jag vågade skulle jag… ..tatuera mig över hela kroppen. Haha. Okej, inte hela, börja med en iallafall. Men jag är så rädd för att bli less på den. Har haft en massa idéer, men väntat någon månad
-som tur är- för då har jag tyckt annorlunda. Hade en som jag verkligen ville göra, men nu känns det som att helt plötsligt blev det poppis! Så alla har något liknande. SuckeN! Haha ;)

5. Om 10 år kommer jag att… Oj! Jisses vad svårt! Hmm.. Då kommer jag förhoppningsvis haft en fot på alla kontinenter, har ett supermegafantastiskt jobb där jag trivs bättre än bäst, eller utbildar mig, kanske en unge, och kanske tänker köpa ett slott! Eller ett suuuuper stort hus med en massa fönster. Då kan jag byta rum lite då och då, eftersom jag har en tendens att bli less att bo på samma ställe, haha.

Jag skickar vidare denna utmaning till: Mona, Mia, Kajsa, Ellis och.. någon-som-inte-redan-fått-denna... Dig! ;)


\\
Over and Out

Btw, förstår inte alls varför den har rubriken "award/utmaning". Haha.
Hej!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback