Torsdag redan?!


   Shit vad dagarna flyger förbi!!
 
   Igår så målade jag och målade, skitbra blev det! Ska slänga upp en bild sedan -nu ser man att mina rosa glas är rosa :D

   På kvällskvisten kom Mikal, Ellis & Oskar och hälsade på :) Snacka om att Oskar har växt! :D Storkillen som går omkring! Det går ju så fort!
   Ja, och så höll jag på baka en kaka "Nu kommer ni precis för jag håller på baka!" Och vad gör jag så? Jag glömmer kakan, den bara sitter där i ugnen (alltså, jag stängde av ugnen) men jag glömmer att bjuda. Haha, fail X) Klockan halv elva på kvällen så undrade jag varför ugnen var lite öppen (hade grytlappar emellan, för att 'vädra'). Haha, jaajaa ;)

   Jahopp. Nu är jag vaken sedan en timma tillbaka, borde ha gjort mig iordning nu men det har jag inte..haha, segmomma X) Ska in till hudik till min jobbcoach, men inte förren kl. 12. Dock ska jag på en föreläsning kl.10 så nu måste jag åka!

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback