Sommar-feeling!


   Åå, jisses!
   Nu har jag varit runt i byn o rännt ;) Ner till pappa o käka, sen till Jimmies mor och ätit morsdagstårta, sen till Sara o Linus o Edvin och hälsa på.
   Sen gick jag hem från dom, och jösses vilka sommarkänslor jag fick! :D Sååå varmt ute och doftar sommar och härligt! :) Sen vill jag bara tacka att långkjolen och klänningarna är tillbaka! Sååå otroligt sköna och fina och snygga och bäst! I löve them! Inviger min nya blå/batikmönstrade iddag, så niiiiice! I will never give them up! ;)

   Just det, igår var vi ut "the old gang" ;) Jag, Amanda, Mia och Nathalie. Vi var hos Amanda och åt först, och skrattade ihjäl oss åt hur ful vi var som pratade som gamla kärringar X) haha! Sen dracks det och vips så skulle vi ut! Tyckte en timme gick på 10min! 
   Gick på det nya stället i hudik. Ganska bra tror jag, haha. Men när vi gick in så stod vi i kö för att hänga in jackorna, sen när vi kom fram så var det fullt! Fullt!? Alltså, herre.. Sen tog de inte kort i baren heller. Jaja. Men vi dansade och drack och ja, haha. Det blev rätt lungt. Ingen typisk simone-utgång faktiskt, men det var skoj ändå! :)

   Sen kom min Jim och hämtade mig och Mia. Vi var väl hemma vid en tre någongång, sen stod jag och Mia ute och pratade till typ fyra (!) haha! Sen gick jag upp och la mig (och hon gick "hem"). (Varmt och lite sol var det ute! Sommaren på g!!!).
   Vaknade och mådde rätt bra idag :) Sov ganska länge också, dock lite trött nu. Det har liksom lugnat sig med baksmälla för min del tror jag (??). Ändå hade jag fem olika breezer's och tre öl med mig igår! (Och de var slut innan vi gick ut). Sen drack vi en shot och en öl det första vi gjorde när vi kom in X) Jaja -tack och bock, fantastiska kropp! Säger jag då :) Hoppas det håller i sig ;)

   Nä... Faan vad gott det skulle vara med en kaka nu säger jag.
   Och faan vad irriterande att Jimmie håller på med sina högtalare, vet inte varför men han spelar ju så dålig musik och det är så dåligt ljud, haha! "Faan vad dåligt ljud det är!?" "Men jag har ju inte hunnit ställa in dom!" Haha, fan vad jobbigt om det inte blir bättre ljud X)

Jaja. Hejhej!! :)

\\
Over and Out

Grattis på morsdag mamma! :)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback