Ready!


   Jepp. Två ägg och en stoooor kopp kaffe, nu skall jag strax åka iväg och jobba :) 
   
   Var ett tag sedan jag jobbade nu, blir ju så när man är 'extra'(+). Men snacka om att jag fått saker gjorda här hemma då ist! :D Så de e ju niiice ;)

   Jobbar till stängning idag, sen är det personalfest/goodbye till en som går i pension. Inte goodbye forever, haha, men hon ska sluta nu i sommar. Vet inte hur länge det blir, är ju alltid olika sådana där grejer. Om det blir tidig kväll, så kanske det blir utgång med Therese (som flyttar in i sin 'sommarlägenhet' idag :D). Fast det blir nog utgång ändå, haha ;)

   Nepp, nu ska jag borsta gaddarna och raffsa med mig lite kläder, sen iväg till jobbet!

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback