Målning på g. Igen ;)


   Japp, nu har jag förvandlat de 'mörka hålen' till vita hyllor ;)





   Haha, fixade till bilderna lite också, såg ju inge kul ut med tråkig diskbänk där ;)

   Nu väntar jag bara på att färgen ska torka helt, så jag kan ställa upp mina fina glas där :) Kan visa en bild då också ;)

(Och självklart så glömde/hade jag ingen riktig 'före' bild, men jag 'målade' på svart på samma bild, haha. Det var ju så det såg ut. Typ ;)).

   Nästa -köksluckorna? :)

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: kulturella

jag har förvandlat det vita håret... till, ja det vet i katten.

2011-05-19 @ 06:53:32
Postat av: Simone

Mhm.

2011-05-19 @ 08:45:10
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback