Hittade en till ;)


   'Bianca party skirt'

  
Nu har jag hittat 'Denise leggings' och 'Bianca party skirt', vad kommer näst? Och när kommer mitt namn ;)

   Idag så har iallafall min mor varit här. Jag fixade lite ljusa slingor på henne, det blev superfint! Jag säger ju att hon skulle passa i ljusare hår, men hon har vägrat. Nu hade hon en idé om att bleka slingor sen färga dem i en lila ton. Men när hon sköljde ur och såg de ljusbruna slingorna så ändrade hon sig och sparade på det 'lila' :) Bra, för det blev fint med slingorna (jag pushade för ljusbrunt hår, haha).  

   Annars idag, så har jag försökt skicka hem lite grejer (ja, kläder..haha)  på rea, men så när jag skulle klicka så kommer det upp en ruta "Det du skickat efter är tyvärr slutsålt". Haha, allting också! It's the universe telling me not to shop! Så jag lyssnar väl då ;)

   Nee, nu funderar jag på om man skulle ta en promenad eller cykeltur. Eller kanske köra några omgångar med dammsugaren och moppen här hemma först! Det blir ju inte precis rent när kattungarna välter matskålarna hela tiden! ;)

Hejhej!

\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Vilken fiiiin! :D Haha, jag skrattar ihjäl mig om de kommer med Simone på nått xD

2011-05-23 @ 21:13:47
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback