Birsta


   Japp, tog en sväng in till birsta med min far idag. Eller en sväng, hela förmiddagen, haha. Kollade omkring, köpte färg och gångjärn och handdukar och lax. Såntdär som pappor handlar. Haha ;)

   Gick på ikea (idag igen, haha) och nu har jag en ny favvosoffa! SYND bara att den inte fanns i vitt :/
Men den gråa var fin ändå faktiskt :) Pappa och Jimmie gillade den 'brun'aktiga (Jim upptäckte den igår). Faan, jag kommer inte få min vita soffa X) Eller ja, jag skulle ju aldrig 'fått' den, men få köpa då! Det lät ju generöst.. Fan, kan jag inte få lite spons från ikea så mycket reklam som jag gör för dem?! Haha ;)

   Men! Nu ser jag iallafall mitt vardagsrum framför mig! Den mörkgråa soffan, min vita fotölj, mitt bord jag spanat in, sidobord, mina lampor, min sitt'puff'.. Jisses! Detta blir nästa projekt då.. Känns som att det blir lite dyrare än att måla om i köket X)

   Dock skulle jag behöva bygga ut vardagsrummet när jag tänker efter...
Haha! ;)

   Nepp, nu ska jag hitta på något. Sen skall vi ner till fjärn' å grilla lax!! Åå såååå gott! :D

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback