Gissa vem som måste köpa en ny soffaaaaaaaaaaaaaa?


   Alltså, jisses.
   I helgen så satte Jim sig i soffan med en kopp kaffe (haha, jag sitter och skrattar för mig själv när jag skriver detta) och så skulle han ta en klunk.. Då liksom, hållar han skeden som 'stöd' och ska.. ja, jag vet liksom inte vad han ska, men han tappar 'greppet' och allt kaffe åker ut på soffkanten! HAHAHA! Alltså, HAHA! Det är ju liksom.. in my face för jag måste ju sitta här i soffan och titta på den fula fläcken, men det såg ju så kul ut! X) 
   Sen igår så trodde jag det var jordspår som katten gjort i soffan.. icke... Eftersom vi svullade kladdkaka i söndags så stod det kvar på bordet i rummet, då har lill-katten käkat som fan! OCH klivit i det -sen soffan. Små choklad-spår i soffan alltså.. Det är ju så man vill ta vassa kökskniven och skära sönder hela soffan "Men OJ! Jimmie.. Vi måste på ikeaaaaa!!!" Hahaha ;)

   Näpp. Nu ska jag strax åka och jobba. Kunde fan inte hitta något att klä mig i idag. Ful-dag. Menmen, läre ju ta något, kan ju inte gå naken.. eller? Ha-ha, kul. Blä. Jag är trött. Haha. Jimmie den jäveln väckte mig inte när han klev upp! Tur att jag hade alarm en halvtimma senare bara. Fast jag kanske glömde säga att jag skulle upp samtidigt. Menmen. MEN! Nu ska jag sluta svamla. Mäh! Det blir ingen arvikafestival i år (kollar på nyheterna nu) för de har inte sålt tillräckligt med biljetter. (Alla ska väl på p&l ist ;)). Ja, men ha det så kul på p&l btw alla som ska dit! Jag är avis -ja. Kan väl passa på att önska våra svenska damer lycka till i vm också då. Everything covered? Bra! Tack! Nu ska jag jobba!

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback