Tur!


   Ja, snacka om tur! Jag ställde klockan imorse då, sen ringde den, sen stängde jag av, sen somnade jag om! Herregud! Jag insåg inte ens vad som hade hänt, jag vaknade nio och kollade på klockan. Jag tänkte innan jag somnade "Fem minuter till.." helt seriöst, haha X) Tur att jag vaknade i ganska vettig tid iaf!
   Sen igår så hade de ändrat schemat, så stod det "Simone 12-19.15", va faaaan är det nu då.. Skulle jag inte börja 11? Så blev jag tvungen att ringa nu och kolla, men det var bara chefis som var förvirrad och hade skrivit fel (som vanligt? Haha). Hon blev lite nervös när jag ringde hörde jag, haha! Typ "Heeej..? Du är väl inte sjuk va?!" Hahaha! 
   Japp, så nu skall jag strax åka in och jobba. Ska äta upp frukosten först.

   Sen imorgon och fredag så är jag ledig! :) Såååå nice! Ska sovasovasova! Om jag får en chans dvs. haha ;) Vi ska åka till en djurpark imorgon, sen på fredag så ska Bianca åka 'hem' söderut.

   Neeppppppp, men nu så ska jag göra mig klar!
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback