Ööömm... Va?


   Ja, så känns det idag X)

   Å, jisses, igår.. Ja, jag gick och hjälpte Linus o Sara måla efter jobbet, sen skulle Jimmie ha med mig in till stan. Ok, säger jag och går hem och gör mig iordning. Sen åker vi in, går på august eller 'tisdagskul' eller sigge hill eller vad det nu var. Det var kul, kul att dansa lite :) Sen dansade och drack jag hela kvällen tror jag.. bl.a. två cider och en jäger -fy faan vad ont i magen jag hade efter det.. Suck, skyll mig själv, jag vet ju att jag inte kan dricka cider.

   Sen skulle vi ta bussen hem, men det är ju bara det att det går väl ingen nattbus tis-ons heller!!! Då blev alla sur och Jimmie blev surast. Jag blev en mesflickvän som sa typ "men det ordnar sig, men jag fixar, blabla" UÄK! på mig själv! Sen försvann Jimmie (han hade gått hem till en kompis fick jag reda på idag), då börjades det pratas o taxi hit och dit, men ingen fattade någonting, sen kom en taxi, men han tog inte alla så några hoppade in, sen hämtade den taxin Jimmie också, sen satt resten där utan taxi. Hahaha! Fail. Sen bestämde jag mig för att ta bussen hem, klockan 5 på morgonen.. Haha! Men det var bara 40min att vänta typ så, ja, tog bussen hem då.

   Ganska failad kväll må jag säga, haha! Jimmie blev sur på mig för att jag inte sa att jag skulle åka buss (han svarade inte när jag ringde eller smsa så vad skulle jag göra liksom?), jag fick en massa skit
-jag som inte ens skulle med från början. Jag blev skitsur och bara vräkte ur mig svordomar och irritation! Har jag ingen hejd när jag blir förbannad? Full + förbannad ja.. Herre..
Jaja, men nu vet jag några saker iallafall:

  • Gå inte ut (krogen) med Jimmie -om han inte är nykter.
  • Snåla människor är a pain in the ass.
  • Likaså överkänsliga människor.
  • Skaffa lite koll på läget alla där ute.

Så! Nu har jag fått det ur mig. Nu kan jag lägga mig på soffan kanske.


   Jag följde med Linus o co. till birsta idag, haft en jättetrevlig dag med min favvis-kille Edvin :) Skaffade abonnemang till mobilen, men hon i kassan verkade inte ha någon koll, och jag var lite sliten så jag fattade inte vad hon menade, men jag har väl gjort bort mig då.. Äh. Sen hjälpte jag dom välja ut tapeter (eller hjälpte, mer "Den här är ju fin..Den här! Men den här då? DEN HÄR VILL JAG HA!!" haha ;)).
   Uffa, det har varit så varmt och fuktigt ute idag, bläk. Måste nog ta en duschis jag, skulle vilja bada men.. det finns ju ingen som vill hänka! (Eller kan hänka då).

HEJ!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: denise

jaaag vill!! bada alltså ;)

2011-07-27 @ 19:39:56
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa! Skulle sagt det tidigareeee dåååå! ;) Imöra kanske, slutar 17 jag :)

2011-07-28 @ 00:06:19
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback