Tråååkigt...

   Ja, jag var och hälsade på Linus, Sara och Edvin nyss. Pappa och Bianca skulle åka söderut så de ville gratta Edvin idag ist (han fyller ju 1 imöra! :D ) så jag åkte också dit (ville ju hänga med Bianca innan hon åkte också ju!). Så Linus fick ställa sig och göra tårta, haha, gott var det. Fast jag tänker åka dit imorgon också. Och äta tårta, hahaha ;) Men jag tror att Edvins present blir nån dag försenad tyvärr, fast det förstår väl inte han ändå, haha. Har inte hunnit fixa något present, har en i tanken (en i tanken? one in mind tänkte jag på) men ja... Får se... Mwehehe, mystisk jag är ;)

   Ja, men nu är jag hemma igen iallafall. Och har trååååkigt. Denna lilla by är så tråkig. Jobbiga människor som bara skvallrar och surar och håller på. Man blir ju irriterad faktiskt. Say it to my face, klyscha men det är ju sant. Eller håll käft, båda funkar för mig. :)

   Jahapp. Ska man göra nu då liksom? Jimmie läre ju sova hela dagen han, haha. Jag:"Jaa, undrar jag och Jimmie är vaken än?" Denise:"Nej, det tror jag inte, klockan är ju bara halv två." Hahaha!

   Annars så funderar jag starkt på att anställa en städerska, någon som är intresserad? Haha, men jag tycker det är så jävla tråkigt! Och så slutar det aldrig. När man har städat klart så måste man börja om igen, varje dag är det något. Dammsuga, skura, torka, plocka! Blir ju galen för fan, haha. Plus att jag måste fixa gardiner... Måste vara det mest onödiga att spendera pengar på någonsin. Gah. Trååååååk-igt.

   Nä, nu ska jag försöka sluta klaga (fast jag älskar att klaga!) och hitt på nå' ;)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback