Sova snart kanske?

   Ja, att det hunnit bli fredag redan! Igen liksom.

   Idag så hälsade jag och Jim på hos hans mamma, fikade lite och sånt. Sen åkte vi hem, sen var det iväg igen. Ner till fjärn och käka god mat :) Biffstroganoff, typ, och ris. Sen gjorde vi friterad banan med glass till efterätt, gött. :) Eller vi och vi, det var Jimmie och pappa som gjorde, haha. 

   Dock hann jag med att dona lite här hemma innan vi åkte ner. Therese (tess) ringde också och berättade om sin krasch med en ren (!!) läskigt! Tog en promenad medans jag pratade med henne, sen så var jag helt plötsligt hemma igen, och vi hade pratat i 50 minuter, haha. Ja, nu blev jag ju ännu mer sugen på att åka till fjälls! Får dra på pjäxorna och skida dit om inte annat, hahaha ;) 

   Men jag är lite mer sugen på att åka söderut och byta ut pjäxor mot heels ;) Så Mona om du läser detta, till helgen! Jajaja. Yesyesyes. Just say yes. Haha ;) Text me cleatus. X)

   Nä, men nu ska jag kanske lägga mig till sängs och kolla på nå film eller serie. Eller sova kanske, jobb imöra :)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simone

Men blööblääääblöööökkk!!!!!!!! Fastnade framför datahelvete för länge...faetjdyuhjg gswtr!"/(&¤#%&!!!!!!!

2011-01-21 @ 23:15:46
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback