Faster + Edvin =)

   Idag vaknade jag att Edvin knackade på dörren, haha (med pappa såklart). Sen fick jag vara barnvakt :D Vi har busat hela dagen och ryckt katterna i svansen, haha, nerå. 
 
   Vi har lekt och härjat och sagt "titta!" 512 gånger X) Efter någon timme så blev Edvin lite sur, för han var lite sömnig. Men med lite limpa i kistan så var det full fart igen, haha! Fast sen var det nog och han kunde inte vara vaken längre. Han skulle bli buren hela tiden så satt vi oss i soffan och han somnade i min famn, lillängeln min :) 

   Där satt jag med en liten Edvin sovandes. Efter några minuter blev det dock väldigt obekvämt att sitta och hålla upp nacken min, som en konstant sit-up, haha. Efter typ en kvart så hade jag vågat lagt mig ner, haha, ville inte väcka honom så det gick saaaakta saaaakta, haha. Sen vågade jag inte röra mig något mer, inte ens för att ta tv-dosan och byta kanal. Men å andra sidan så vet jag nu att Tom Selleck passade väldigt bra i jäääätte korta shorts. Hade männen så på 80-talet? Eller var det bara i magnum p.i. ;)

   Sen när Edvin vaknade så var han så söööt! Han var helt förvirrad typ "men.. var är ju nu då?" sen kollade han på mig och jag kunde inte låta bli att skratta! haha, sötunge! Då såg det ut som han tänkte liksom "Ja, just ja! Faster Simone!" haha, så skrattade han också :)

   Efter ett tag så såg han ju bananerna som Jimmie varit och köpt, då blev han glad! Haha. Åt typ två stycken, mycket för lillmagan. (Fast iofs. så hamnade väl hälften på soffan, hahaha!). Sen kom faster Denise och hälsade på en sväng nyss också, innan Sara och Linus kom och hämtade honom.

   Så jag har haft en väldigt bra dag idag :) Myst och busat med min favvis :) Och ja, jag är en stolt faster och kan ägna hela inlägget åt prat om goEdvin :) Läs och bli avis ;)

Hejhej :love:
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback