Sliten plånka, heh.


   Ja, jag kan inte låta bli! Ja, jag köpte faktiskt inte tröjan (som var på rea) som jag spanat in, den var inge fin på. Men jag hittade en superfin (och skön!) tunika istället (också på rea) :) Sen handlade jag en superfin topp och en jumpsuit som jag hängt undan på jobbet, såå fina! Men jag är så osäker på jumpsuits överhuvudtaget. Den är ju superfin och vårig med blommor och lite broderi, men det är byx-delen som känns knäpp. Känns som att gå med leggings som byxor utan tröja liksom, you get it? Vet inte om det är för den är tunn, eller jag som är ovan att inte täcka rövva, haha! X)

   Har ingen bild, orkar inte knäppa och de finns inte på nätet heller, heh, lat jag då. Nu måste jag nog sova för jag är så jäkla trött. Sen fick jag mer tider, jobb imöra också :thumbup: så jag ska upp imörabitti :)

Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback