Orkar inge mer ;)

   Ända sen jag skrev förra inlägget så har jag suttit och donat och trixat med datorn, men nu orkar jag inge mer! Haha. Snart ser jag bara färgkoder och bildfiler framför mig ;)

   Nu ljuger jag faktiskt kom jag på, jag har inte bara suttit vid datan, jag har faktiskt bytt piercingring i näsan :) Till en mindre, dock silvrig inte guld som det var tänkt (skickade efter på nätet, men då hade de lagt ut fel bild eller något för jag trodde den var i guld, men icke). Jaja, nu känns det mycket bättre iaf. :) (Vet inte om den är riktigt läkt, men va fan jag orkar inte vänta, hehe).

   Annars då, så kan ni ju få se en bild på min fina fläta Denisa gjorde på mig igår. Den är lite flurig men den håller än :) Jag tycker det är snyggt med flätor. Men inte "pippilotter", jisses, ibland undrar man ju hur gamla vissa medelålders kvinnor tror att de är när de går runt med små 'råttsvansar'. Nej, de hör till lågstadiet. Är vad jag tycker.
   

   Hahaha, men har jag tråkigt eller? Lägger upp en bild på min fläta X)

   Nu ska jag sluta skriva innan jag svamlar omkring ännu mer ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback