Music helps :)

   Idag är det torsdag -redan?! Jepp. Det är det. Imorgon ska jag jobba, jobba fre-lör-sön! :D Känns som det var ett tag sedan nu, var ju sjuk förra helgen då jag skulle jobba. Men nu känner jag mig myyyyycket bättre! Lite hosta fortfarande och täppt i näsan, men annars så har penicillinet hjälpt! :) Snacka om abstinens man får, kommer väl handla upp hela affären imorgon! (Löning också imöra ju!), haha.

Som tur är så finns ju nätshopping ;)
 Tröjor från h&m.

   Annars då? Jorå, det rullar på. Tvättning, vika tvätt, diskning, städning, lyssnar på musik jääättehögt ;) slänga ut katten, typ min dag hittils. Sen verkar jag ha fått tangentbordsdyslexi! Vet inte hur många gånger jag har gått tillbaka och gjort om ett mellanrum eller suddat en extra bokstav! Typ i denna mening också så skrev jag "Vet inte hut många..." what's my problem?! Haha.

   Och katten verkar ha allvarliga problem. Har pratat med en massa folk och alla säger "Men, ta bort han. Han är inte riktig i skallen." osv. Men icke, jag har tänkt "Neeej dåå." Och så har han varit duktig igår. Sen släppte jag in dom imorse (de har varit ute inatt) och vad gör han? Bajsar i hallen. Jag blir så less, så otroligt less. What to do?

   Nu ska jag hänga tvätt, som en liten husmor! Haha, jag kanske är en konstig kvinna som inte brukar städa och hänga tvätt för nöjes skull? I do what needs to be done, and music helps to make it 'fun' ;)
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback