Jobb igen

   Japp, idag blir det jobb :) Kör 'långpasset' idag (öppning-stängning), så Jimmie har lovat att hämta mig ikväll när jag slutar 19.15 (går ju inte något tåg då, eller går ett typ halv nio eller något) så de e ju nice ;) Thank you my love.


Idag är jag svart-vit-klädd, med silversmycken (kan inte bestämma mig om jag ska ha håret utsläppt eller uppsatt). (Just det, orkade inte komma på en fjärde bild, hahaha) ;)

   Nu ska jag dricka frukost, hahaha! Inte så, utan jag dricker 'proviva' för det ska vara bra för magen (får ju verkligen ont nu när jag tar penicillin, uhuu). Mango eller blåbär? Hmm.. spelar ingen roll, de är goda båda två. Nepp, nu ska jag slita mig från datorn! ;)

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback