Kuuult

Ja, i söndags då jag skulle tvätta ansiktet innan jag kastade mig i säng så lossnade min kula på näspiercingen! Jag gjorde inte ens något liksom! Ingen handduk som torkade, bara tvål och vatten och mina händer. Så swoop! Var den påväg ner i avloppet.. Jahapp, där rök den. Tänkte att jag skulle hinna ta den, men med tvål i ögonen så är det inte så lätt att se.. haha ;)

Iallafall så har jag tänkt kolla det lilla "locket" där under liksom, men jag har totalt glömt bort det! Så kikade jag där nu (eeeww) så var den där! Och efter en massa tvätt och pill så sitter den nu på plats :) Har känts skitmysko utan kulan där, men nu känns det konstigt med den där, haha, fort man vänjer sig vid nytt! ;)

Nu ska jag steka kebab! Mm, vad gott med min hemmagjorda vitlöksdressing! :)

Hej!


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback