Juldagar

Ja, ledig och förvirrad kan beskriva mig just nu ;) Vet knappt vilken dag det är, haha. Vänta.. Vad är det för dag? ...Onsdag, bra, som jag trodde. Blev orolig att det hade hunnit blivit torsdag utan att jag visste om det X)

I måndags så var man lite..sliten, hehe. Men mest trött, sååå trött var jag. Denise och mackan skulle äta från pizzan i harmånger, så köpte de med sig till oss också -mmm! Haha ;) Man tackar!

Igår så åkte jag och Jim in till birsta.. Haha! Vilket skämt! Tog en halvtimme att komma ut på E4 igen! Helt sjukt mycket folk! Åker inte in när det är mellandagsrea igen.

Sen när vi kom hem så blev vi bjudna på mat hos Linus, Sara och Edvino :) Det var göttans, speciellt eftersom jag inte ätit något på hela dagen. Sen härjade vi ett tag, Edvin är så rolig han! Haha! Jag lekte att en lego-gubbe gick på toa, sen satte han sig i mitt knä och gjorde pruttljud, haha! Sen sa han "bajsa på dej! Hahaha!" haha! Vad har jag nu lärt honom X)

Jaa :) på kvällen kom Denisa och spelade "just dance 3" med mig, haha, roligt spel! X)

Nu ligger jag och latar mig i soffan och kikar på dålig tv ;) Ska ta och koka mig lite kaffe tror jag nog.

Hej!

Katter får pryda detta inlägg ;)
Min tjockis, och Edvins kisse.


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback