Ojoj :)


   Jao, var barnvakt åt lille Edvino idag då :) Mys-killen, lite förkyld och trött. Vi gick ut och gick runt gnarsp en sväng, sen käka vi lite, sen busade vi i badrummet, hade lite skumfest när vi skulle tvätta händerna, haha. Gjorde en massa bubblor i handfatet och han plaskade som aldrig förr! Hahaha, sötnöt :) Sen gjorde vi tomteskägg och hattar av skummet X) Sen när det var dags att städa fick jag skrapa och torka golvet medans Edvin hävde på-av-på-av-på-av kranen femhundra gånger, haha.
   Sen gick vi upp och kollade på "Bilar", "Dansa måne, dansa!" haha, såfort det kom musik X) Sen hämtade jag nappen och då låg han ner och bara tittade på filmen med mig tills mamma kom hem, lille sötisen då :) Han är så go :)

   Nu skall jag laga mat. Till Jimmie, min fantastiska man som fixade med däcken åt mig idag medans jag var barnvakt! "Hej, är du hemma?" "Hej, nej, jag är och fixar med däcken, kommer hem strax!" Vaaa? :D Hihi, glad jag blev! :love:
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback