Nu äre måndag(/helg)


   Ja, man är liksom van att ha helg på måndag nuförtin'. Haha. Kan skylla på det nu när jag äter ostkrokar till frukost X) Åt lite igår, men var inte så sugen. Så nu har de stått under natten och de är alldelens sega och goda, hahaha ;)

   Tänkte att jag skulle försöka ta mig in till stan och handla lite mat och grejer idag, men jag har ju ingen biiiiil! Har fixat däck nu iallafall! Loffe hade ju 14" som jag kunda ta! Wiiihooo! :D Äntligen lite tur med bilen! Nu måste jag bara ringa och höra om någon som kan har någon tid att lägga om däcken, så jag får de däcken på mina fälgar. Sen smälla på dom, sen boka besiktningstid, och klartt! Mm.. lättare sagt än gjort kanske.

   Jao. Men! Igår då, när jag slutat jobba, så skulle jag gå till bilen (åkte med Mackan och Denisa :)). Då blåste det kyliga vindar! På vägen in så klagade jag på hur kvavt det var i luften, så när jag slutat blåser det friskt! Haha! Skönt det känns! Känns som man kan andas igen. Som jag sagt, ska det vara höst så kan det lika gärna vara kallt! Hatar den här fuktiga och kvava luften vi haft de senaste veckorna! Liksom att regnet ska bryta ut när som helst, men gör det inte. Så, ja, bra att 'vindarna har vänt', hehehe.. ;)

   Nej, nu ska jag ta mig en kopp kaffe tror jag!

Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback