My weekend


   Jahopp. I helgen så jobbade jag, fast inte söndag faktiskt :) I lördags så åkte jag ut till birsta och ica maxi med Linus, Sara o Edvin och handlade lite mat (efter jobbet då).
Sen när jag kom hem vid åtta, så hade jag en kväll för mig själv :) Jim var hos Mackan så jag satt och hade film/girlie-kväll ;) Haha. Fixade naglarna och donade. Senare gick jag och mötte karln som gick hem, så det blev en liten promenad i natten också, haha ;)

   Igår så var jag ledig då, och det kändes skitkonstigt! Jag visste inte riktigt vad man skulle göra, haha. Åkte till pappa med bilen som jag fått låna sen hem. På kvällssidan så skulle vi äta, flötig fryspizza, haha (orka laga mat liksom, haha). Efter en och en halv bit så gav jag upp. Fick inte ner mer, haha! Fail, jag som kände hungern liksom, "I could eat a horse!" men neej.
   Jahopp. Vad ska jag skriva mer då? Satt och nötte en ny serie igår resten av kvällen. 

   Nu sitter jag och kollar på Vakna med the voice och... jag måste erkänna att.. jag är ganska less på det programmet! Alltså, Josefin, jag orkar inte med henne längre! Hahaha, hon är som en chiuaua, ettrig och jobbig så man blir less bara X) Hahaha.

   Iallafall. Nu ska jag in till hudik, jobbcoachis.. Inte ens min, utan en annan för hon jag har är sjukskriven.. Kul då liksom, vad faan ska jag säga till henne idag då? Jag orkar ju inte sitta och gå igenom allt igen liksom. Äh.

   Ne, nu ska jag fara.
Hej!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback