Helluuuu


   Hejhej. 
   
   Börjar med igår; Åkte och jobbade, men slutade halv tre för att brumma hem och skynda till lilla Mejjas dop :) Hon var så söt i sin dopklänning med rosa band, tittade storögt omkring sig i kyrkan, och gnällde inte ett pip under hela tiden, sötis :) Och en massa andra barn var med också, Edvin såklart, och lilla Elias, och Kajsa med hennes lilla Irma! Såååå liten bebis! Sööööt!

   Efter dopet så blev det fika, jättefint dukat och fina bakverk och tårtor som Therese hade gjort :) (Och Nathalie å Fia tror jag). Presentöppning och prat. Sen var det dags att åka hem.
   Då övertalade Nathalie, Sara och Denise mig att jag skulle på maskeradfest. Så jag åkte hem och kollade vad jag hade i garderoben, och fick till en (rätt bra) indian-outfit :) Och Nattis var cowboy, eller girl. Sminkade Denisa till en leopard, och Emma var Mimmi Pigg. Sen åkte vi ner då vid elva. Nästan alla var utklädda :) Kul. Det var inte såå kul där liksom, men ja. Kul att se allas kostymer. Alexandra var också indian, vi var "indian från samma klan" haha X) Jao. Så var det.

   Jag drack typ inget, lite vin och en öl typ. Ska jobba idag jag. Peter skulle bjuda på öl men jag tackade nej, "Men det är ju helg!" fick jag till svar, haha. Inte för mig! ;)

   Japp. Nu ska jag göra mig klar. Tror jag ska åka in med Denise och Mackan som skulle in till stan. Nice, så trökigt att åka själv ju! :)

Hejhej!

\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för dom superfina presenterna! :D älskar dom där elsa beskow grejerna :) och jag har alltid velat scrapbooka men har aldrig blivit av! :)



får man se nån helbild på kostymerna? :P

2011-08-28 @ 13:04:37
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hihi, vad bra! :D



Jag hade ju såklart ingen kamera! Men Denise tog en massa bilder, så jag tror hon lägger upp nå ;)

2011-08-28 @ 17:58:21
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback