Halloj!


   Jaop! Hejsan svejsan! 
 
   Idag är det onsdag den 24: de augusti, snacka om att tiden går! Här är en bild på några tröjor jag gav Edvino i somras/när sommaren började: (hade tänkt lägga upp en bild då, men som sagt tiden flyger iväg!)



Härliga färger va? :)

  
Nu är sommaren över, eller? Det har ju varit så varmt de senaste dagarna! Nästan så man funderar på att bada! Men det är kyliga vindar dock, och förmodligen kallt i vattnet ;) Jag tror jag avstår.

   Igår åkte jag, Sara och Edvin ner till mellanfjärden och kollade på Denisas jobb. De hade rea (fast inte på allt) och jag hittade lite fint :) Fanns jättefina, riktiga träskor som jag har kollat in sedan början av sommaren, men de var såklart inte på rea..ååå..haha. Men jag fick med mig två ljus'lyktor', som jag målat om vita och hängt i köksfönstret :) (Eller en av dom iaf.). Kan slänga upp några bilder sen. 

   Har även målat klart/över väggen nu, så den är också vit. Nu har jag en ny idé som inte involverar målning direkt på väggen.. ;) Hehe. Får se om jag kan fixa till det jag tänkt som jag vill ha det :)
   Ett tips -kolla runt i tidningar, köp en inredningstidning och riv ut sådant man gillar, och mixa ihop till ens eget tycke :) Jättekul faktiskt! Och inspirerande!

   Funderar även på en ny design till bloggish.. :) Men är inte helt hundra på allt ännu. Hehe.

   Hejhej! :D

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback