Onsdagens bravader


   Jahopp, så har det hunnit blivit onsdag i denna vecka också.

   Imorse så kom Sara och Edvin på besök :) Sen Denise och Bianca också :thumbup:
Vi drack kaffe och pratade och lekte med Edvin och kattungarna. Sen gick Sara och Edvin hem, och vi spelade spel på datan, haha, på någon sida som Bianca hittat (typ "spela gratis här om ni vill.se" haha). Sen åkte vi till Denise och åt tjockpannkaka, gött! 
 
   Efter det så bestämde jag att vi skulle åka in till birsta en sväng! Sagt och gjort, och mor följde också med så Denise fick övningsköra. Jag inhandlade en topp och lite örhängen -SEN gick vi på IKEA! :D (Var jag spenderade hrmhrm antal hundringar...haha). Jag köpte en massa grejer, till balkongen (blom'krukor', lykta, lampa, osv.) överkast till sängen, glas (såklart), toalettgrejer (tvålkoppar och sånt), servetter, doftljus, osv. Riktigt nöjd är man nu :D (Ja, jag får världens lyckorus av detta!)

   Det enda jag ångrar är att jag inte köpte min väska (!!).. Men om jag hade köpt den så hade jag ångrat mig tror jag, den gick ju lös på några hundralappar den också.

   Nä, nu tror jag att jag ska höra med Biancis om vi ska hitt' på nå'. Typ ta en promenad? Låter det bra Bianca? "...Aa." Blev svaret. ;)
Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback