Långfredag?


   Ja, det känns det inte som idag iallafall, haha.

   Har umgåtts med Biancis hela dagen idag typ :) Hon kom hit vid tolv idag och vi har gosat med kattungarna, hälsat på Edvin och jag gömde påskägg till Bianca och Denise som de fick leta, haha.
   Sen åkte vi ner till fjärn för att äta grillat! GÖTT! (Och för att få bilen tvättad, haha! Denise: "Simone.. Får inte jag tvätta din bil?" Hahaha, absolut! Varsego'! ;)).
   Japp, sen kollade vi på 'total blackout' och fy fan vad fula de var! Hahaha! "Alltså, jag fixar detta, no problems!" sen satt han och bölade i mörkret! Hahaha! X)

   Åkte hem vid tio, och då satt Jimp, Mackan och Cristoph här och drack nån öl. Så jag joinade dom nere hos loff tills nu. Tyckte att en miller och en underlig, vit öl (som loffe bjöd bort, haha) fick räcka. Ska jöbbe imöra ja ;)

   Nu tror jag att jag tar med datan till sängs och somnar till någon serie eller något ;)

God natt :)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback