Fy faan..

Dröminlägg.

   Ja, usch! Hade sådana hemska drömmar!

   Först så var det att jag, Jimmie, Denise och Marcus var på en restaurang och skulle beställa mat. Men då blir det jordbävning/vulkanutbrott/jorden går under, och själva marken blir jättehet så vi springer mor ett vattenfall som vi åker ner i. Sen när vi kommit upp till ytan igen så är Denise borta! Jag dyker ner till botten och ser en massa döda kroppar, men inte Denise. Men jag ser en vattenflaska ? som jag tar upp och börjar göra livräddning på (tror det var för jag kunde inte acceptera att Denise var borta). Tillslut så slutade jag, och Jimmie och Marcus sa att vi måste gå vidare.
   Så kom vi till en strandkant, där satt vi och kollade på alla döda och lemlestade kroppar som flöt förbi... Sen började jag prata om Denise, det var fler folk där och en hörde vad jag sa och frågade om hon brukade dansa? Ja, sa jag, och då sa han att han träffat en tjej som hade en speciell dans (?), hon satt runt hörnet. Så skyndade jag mig dit och där satt Denise runt en eld och värmde sig! Så jag sprang och lyfte upp henne och storbölade som aldrig förr! 

   Sen fortsatte vi, och ju längre vi kom så hade folk blivit knäppa. Tillslut så måsta vi gömma oss för alla som cyklade, för det var dom som 'bestämde'. Då hade jag Edvin helt plötsligt, och sen kom alla bort från varandra. Vi försökte gömma oss, jag försökte få Edvin förstå att han måste gömma sig i ett skåp, där bara han fick plats, så iallafall han skulle klara sig. Men det gick inte bra, dörren åkte upp och vi fick panik. Vi träffade på en kvinna som skulle hjälpa oss att gömma oss, fast hon tyckte att jag och en annan tjej kunde byta barn för hon var lite osäker (!!). ALDRIG sa jag!
   Så sprang vi, och då kom de med cyklar, så vi pressade oss ner på asfaltan bakom några buskar och en cykel med barnstol bak (det var som att någon ställt den där som ett tecken, något som inte hörde hemma där liksom ?) och hoppades att de inte skulle se oss. Men så cyklade de mot oss! Jag fick hjärtklappning och visste inte vad jag skulle göra! Men så börjar den andra ungen gråta och de vänder mot dom ist. Det blev liksom "pjuh!" fast man ville ju liksom inte att de skulle döda dom heller!
   SJUK DRÖM SÅ JÄVLA JOBBIG! Att hela tiden oroa sig och bara tänka "Jag undrar om min familj lever? OM vi bara kommer levande ifrån detta så ska jag aldrig mer klaga på mitt liv!" Och oron över andra, och herre.. Så jobbig dröm. Ville bara grina av lättnad när jag vaknade, fy fan!

   Nej, fy. Jag kunde, eller ville inte somna om efter den drömmen så jag klev upp. Förstår att det inte är så lätt att läsa om någons dröm, men jag måste få ur mig! Mina drömmar är så verkliga och jobbiga, fy...

   Nu ska jag väl äta någon frukost.
   Ska jobba sen idag också.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

hahahahahahahahaha jag dör XD vilken sjuk....

2011-04-24 @ 12:13:42
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

NÄE! Den var inte kul! Fyy fan vilken hemsk dröm!!

2011-04-24 @ 17:15:36
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback