Jajaja-jajaja!

   Nu är vi klaraaaa! Har baaaaaraaaaaa någraaaa smååååågreeeeejeeeer kvvvvvaaaaaaaarrrrrr!!! =) Och vi har eeeeeett seeeeeeegt mobiiiiiiiiltbreeeedbannnnnnd! Meeeeen deeeet ääääär bääättre än ingeeeet!!!!! Och deeeeeet lååååter "bleeeeeeb-kriiii-bleeeek" tyyyyyyyyyp heeeeeeela tiiiiiideeeeeen! Fååååår speeeeela muuuusiiiiik jääääätteeeeeehööööögt sååååå deeeet inteeee höööörs! ;)

   Haha, sitter och lyssnar på musik och måsta skriva efter beatet X) Haha.
 
   Iallafall så är vi typ klara nu =) Håller på gör oss hemmastadda. Har inte hunnit fått upp nå tavlor och skit men det hinns väl med det också ;)

   Vi sov här första natten i torsdags -utan värme!! GUUUUD VAD KALLT det var! Jag sov med alla kläder på + mössa! Fy fan vad kallt det var! Sen sov jag inge bra heller, vaknade hela tiden och kunde inte somna om. Klev upp 07.14, irriterad som få, "Nu jävlar orkar jag inte försöka sova mera!" haha ;)

   Vi har ingen värme för att elektrikern har inte kopplat färdigt värmepumpen och skit ännu så... "Till veckan" skulle det fixas. Yes, bra där! Men vi har två små elelement som fungerar bra så nu är det skaplig värme här tycker jag =)

   Nä, men nu så ska jag laga lite mat. Spagetti och köttfärssås får det bli idag =)
   Fick liksom en andra andning nu, blev liksom pigg och glad =) Har varit väldigt irriterad kan jag säga nu när vi har bure grejer och fixat och donat hela tiden hela veckan. =) Sen blire städning!

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback