Helt knäppt ju!

   Ja, imorse så komma mama med en massa presenter till mig! Jätteglad blev jag! En såndär torkgrej fick jag! Yes! Och min locktång som jag så gärna ville ha! Yesyes! Och en stoooor blomma/växt, den är super fin =) Och en vas och ett strykjärn! Haha, "Försöker du göra mig till en hemmafru?" frågade jag, haha. Men det var för att jag skulle stryka gardiner förr och då hade jag inget strykjärn ;)
   Och en tårta fick jag också =) Gött.

   Iallafall, så ringer mobilen och det är ett 0650-nummer. "Vem fan är det nu då?" tänker jag. Om det var någon som ringde om utbildningen, eller någon som ringer och sägar grattis eller? Så svarar jag och det är en tant som säger "Hej, det här är från ica maxi. Du kanske vet vad det gäller, hehe." Jag: "Hej...Öööm, nej..?" Och då berättade hon att jag hade vunnit! Jag och mamma var där och handlade för några veckor sedan, då skulle mamma tävla där man skulle skriva en kort text, typ en slogan, så kunde man vinna en mobil. "Skriv en du också!" sa hon, och jag typ: "Meeeeeeen! Jaha... Jag gör väl det då..." Så skrev jag en liten trudelutt, OCH SÅ VANN JAG!

  
Haha! Jag blev helt chockad och sa typ "Mä! Jag som fyller år idag och allting!" Hahaha X) Och tanten då "Men! Det är ju helt perfekt! Jag får gratulera så mycket!" =D Hahaha. Så åkte jag in och hämtade den nu, och då hade tanten gjort en skylt där det stog typ "Grattis Simone Idén som vann mobilen...blablabla. P.s grattis på födelsedagen!" Hahahaa, fy fan vad fult! Att det ens kan hända!! X) Helt ofattbart! XD

   Nu håller jag på ladda den. Den är rosa, haha, en samsung med touchskärm =) Haha!

   Haha. Ja. Jag är fan bäst jag =)

Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

Mhä vilken gristur! :)

2010-09-20 @ 15:35:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

=)

2010-09-20 @ 16:08:49
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: denise

ååååh fy vilken jävla bonnröta du har du med spel och tävlingar :D Kul iaf att du vann haha :D! Jag skulle också vilja vara en som har tur med det ><

2010-09-20 @ 18:08:04

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback