Aouiii!

   Renovering hurts, haha X) 
  
   Idag så tapetserade jag i lillrummet, mor min kom och hjälpte mig en stund =) Tacktack. Så nu är halva klart. Jag som är den klant jag är lyckades få mig några pärlor när jag höll på skar tapet vid ett eluttag, kunde inte stänga av strömmen för elektrikern var där. Och nervo som jag är så kunde jag inte vänta. Fick mig tillsist en ordentlig stöt så jag måsta springa och hoppa ett tag, har en skabbig liten brännblåsa på fingret nu.. Uffa, farligt.

   Menmen, mitt 'motto' är inte riktigt "ge aldrig upp" eller "vill man så kan man" utan mer; "DET SKA GÅ!"
haha ;)

   Fan, nu måste vi lägga på en rem. Fick nå bryt idag för det var en massa skit kvar som inte var vårat så jag tog en påse och vräkte ner en massa skit i som slängdes i soptunnan. Man skulle kunna säga att det brann för mig, haha X) Jag: "Men va faan!" Jimmie: "Ja, men det där kanske ska vara kvar." Jag: "En kaffekopp med fimp i?! Dra #¤%¤#&)(#%/#"¤/%!" haha, bort med skiten!

   Ja, nu ska vi tapetsera halva lillrummet och hallen (en vägg bara så det bör gå undan!) sen ska Loffe vräka allt sitt skit sen så äre klartt! Men han kommer inte hem förren torsdag så vi läre ju flytta in innan så får han kånka sina grejer bland våra X) Skare' göras så skare'.

   Jaa, och nyss så var Mikal och Ellis och Oskar här och hälsade på =) Shit vad han växer den lille! Han har blivit så lång! =)

   Ja, men nu så ska jag kolla på en film med Jimpan. Haha, avslutar typ alla min inlägg så nuförtin' ;) Men det är ju så mysigt att mysa ner sig i soffan och kolla på en (förhoppningsvis) bra film efter a hard days work ;) 

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback