REdan torsdag

   Haha, såhär blir det hela tiden när jag skriver!: HEj! eller VAd gör du? eller HUr är det? Haha X)

   Idag blire jobb. Ska ta tåget in, men jag tror att det bli ersättningsbuss >=O Den kommer ju så jävla sent! Skittåg och bussar! Äckeläckeläckel! Blir så fruktansvärt irriterad att den kan komma upp till en halvtimme sent! Fattar de inte att man måste vara framme då tåget skulle ha varit framme! Fy. Fy för dom.

   Iallafall... Skulle ha fixat en bil nu. Känner mig helt lost utan att ens kunna bestämma själv när eller var (eller vad) man ska åka!

   Jaja. Men nu ska jag gå och borsta gaddarna och göra mig ready for work.
Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Mikalmichelle

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-11-14 @ 18:51:53
URL: http://mikalmichelle.blogminds.com

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback