OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

   Nedrans smuggelräkor!

   Idag var det ännu en dag på kursen med "jag-är-en-så-okunnig-och-diskriminerande-som-det-bara-går-kärring"- till "lärare". Har vi henne en gång till så tänker jag inte gå den/de dagarna. Då ringer jag och anmäler henne eller något. Tål inte sådana människor!! Blääää på na!

   Nu sitter jag faktiskt och väntar på Jimpan. Mm, nedrans hemmafru va? Hehe. 
   Vill åka en tripp till ikea faktiskt, mm, vore sköj.

   Nä, nu ska jag fundera ut någon mat först. Mm, hemmafru jag.

Hej!
\\
Over and Out

Fast det kanske inte räknas som hemmafru när man skriver "hitta på någon mat", fast menar "ringa till Jimmie och gnälla för jag kommer aldrig på något sen får han komma på, och så lagar vi maten tillsammans.".. Men det är vad som funkar för oss! ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback