Hallå där! =)

   Idag gick vi till kl 12! Fantastiskt! Då skyndade jag på stan innan vi åkte hem, bytta tröjan mot min väska! =) Som jag har längtat efter den ;) Haha. OCH jag köpte hårfärg! Visste vilken jag skulle ha, men då sa Emmy och Nathalie att jag skulle ta en ljusare, så det gjorde jag -och tur var väl det! Jag som tyckte den blev mörk! Haha ;)

   Ja, så åkte vi hem och donade lite. Mamma hjälpte mig att färga håret, och jag blev faktiskt nöjd! =) Känns bra! (Har ändrat profilbilden, så där är min nuvarande hårfärg) Känns... rött! =) Har aldrig haft rött förut. Riktigt nice =)

   Ja, sen har jag donat med bloggen också, trixat lite med designen ;) Nöjd med det också =)

   Jahapp. Vad ska man hitta på nu då. Har sådan lust att fuska och ha helg idag med så jag kan käka upp godiset som blev kvar sedan i helgen X) Sååå sugen! ;)

   Jaja. Imöra så blire' jobb. Men nu så undrar jag om man kanske skulle leta upp någon bra film att mysa till =) Eller en promenix... Men det är ju så mörkt och jag känner mig så otroligt löjlig i reflexvästen X) Hahaha ;)

   Kan bjuda på en bild på my baby ;)


Hahaha! Bruce fick låna Edvins tröja X)

   Hejhej! ;)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: denise

naaaw, sötkissen :D Selma hälsar : "gtitn gfv b bghv bvvbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb". ;)

2010-10-18 @ 21:58:19
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha!! X)

2010-10-18 @ 22:31:47
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback