Godissuget

   Aa, nu sätter godissuget in. Maah. Skulle kunna vräka in mig fem ton choklad right now! Haha ;)

   Idag så jobbade jag då. Det gick fantastiskt bra! =) Hä blir jobb imöra också då. 

   Fick skjuts hem idag av Linus (och Sara och Denise var med också). Följde med dom hem och hälsade på =) Var där typ hela kvällen och gosade med Edvin och två små hundar som Sara är hundvakt åt! En liten chihuahua -långhårig- som jag blev käääär i! Jag vill ha en sån hund! =) Och en fet jävla liten korv-hund! En dvärgpinscher tror jag det var, fet som fan! Hahaha! Såg ut som en stor korv med fyra smala ben och ett litet huvud. Hahaha! X)
   Kollade iallafall på idol -eller slutet iallafall. Hann se Linnéa iaf. Sen fick jag lift hem med Mackan och Denise. 
   Sen fattar jag inte att Linda åkte ut! Faan, Geir skulle ju åkt! Jävla bajs.

   Jahapp. Kanske man ska gå och lägga sig då. Jimpan åkte med Ferra in till stan, tror inte han kommer hem ikväll. Och här sitter jag. Ensam. Som en annan momma. Hahaha. Nä, men jahapp. Utgång imorgonkväll? (Näe, imorgonbitti! Haha).

   Gick någon psycofilm på tv1000family (-ja, family), den hette typ "Eee" hahaha! En liten bebis med vingar som åt spindlar från golvet, half kid/half bird. Very very Wierd. Hahaha. Bytte till South Park ist ;)

   Åh! Köpte värsta fina linnet idag! I love it! Spets, svart, knappar, fiiiiiint! =D

   Nu ska jag gå.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback