Egg

   Ja, nu håller jag på kokar ägg. Till frukost. Är ganska trötter idag.

   Idag blir det jobb, likaså imöra och fre-lör.

   Jag har drömt eller något för jag fick värsta deja-vú när jag skulle logga in här. Fast då skrev jag ett inlägg om hur jag ångrade att jag färgade håret rött. Men det tror jag inte att jag gör ;) Haha. Idag har jag en blå tröja på mig så det blir verkligen kontraster! ;)

   Men Jimmie igår då! Innan han kom hem så sminkade jag mig (ja,tex sådant tycker jag om att experimentera med när jag har tråkigt ;). Och så sa han typ "Vad du var sminkad då", och typ tyckte det var fint. Men han sa ingenting om håret! Det är ju liksom en major change! Hahaha X) Då blev jag sur och gav honom några minuter att komma på det, men icke! Haha, stupid. "Men jag har ju färgat håret! Rött!" Han: "Jaa, ja men nu ser jag ju det!" Åh..dummer. Haha ;) Jaja.

   Nej, nu måste jag äta mitt ägg sen springa till bussen =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback