På andra tankar

   Ja, efter att ha gått omkring och varit rastlös i flera timmar så hittade jag en sysselsättning -daton! Haha ;) Jimmie satt och spelade sen lessnade han och efter ett tag så kom jag på! Me play! Haha. Satt och spelade mario på wii ett tag, men tröttnade rätt fort... Kände hellre för att skjuta huvudet av främlingar på datan.

   Tror jag ska starta upp igen nu, tog en paus i någon timme.

   Totallt värdelös dag idag btw. This day suuuuuuuuuuck!

   Något som förövrigt är supertrevligt är att jag har hittat en vinterjacka! En superstor och varm och bra! Med mysig, pälsig, krage :) Och nej, det var inte den jag tänkte köpa, men denna var till och med på rea! Fantastiskt!
:D
   Då blir man faktiskt glad :)

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback