Myyyys :)

   Idag hade vi kick-off på jobbet, såå mysigt var det :) Julpynt, pepparkakor, julmust och julskinka! bjöds det på :D Gött! Sen jobbade jag till 11.45 (haha, men så blir det ibland).

   Sen gick jag till tågstationen och fikade en latte och vaniljbulle medans jag väntade på tåget (12.32) :) Sååå mysigt och gott! Det var ett erbjudande, som inkluderade en kanelbulle, med gissa vad? Jag smög en vaniljbulle istället! Hahaha! Sneakysneak! Hahaha! (Det roliga är att jag sitter och skrattar högt för mig själv nu när jag skriver "Hahaha!" för jag tyckte det var så sneaky) X) Haha.

   Myyyys är det hela dagen idag känner jag! Visst är det någonting mysigt med att kliva upp tidigt? Iallafall, snö och mys :) Fast nu har det tydligen slutat snöa (snöga? Haha! Nej, så kan det väl inte heta! Eller? Haha! Snöga? Hahaha!), vad tråkigt.

   Något som inte är så mysigt är mina knäppa drömmar. Inatt drömde jag att jag var gravid. Mm. Helt plötsligt var jag gravid i tredje månaden, men ingen mage hade jag fått. Sen skulle jag helt plötsligt föda, hemma! Fortfarande ingen mage (det är väl stormagen som är mysigt!?) Men ingen hjälp fick jag! Både Jimmie och Denise var här, men ingen ville gå på ica åt mig och köpa läsk eller vad det var, som gjorde att jag kunde skynda på födseln X) hahaha! Knäppt.

   Nej, nu ska jag myyyysa vidare ;) Utan gravidmage. (Snacka om psykad man blir utav alla som ska ha bebisar!)

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback