Freda reda...n.

   Hahaha, undrar jag om jag ska öva på mina julrim? Satt på kursen i onsdags och försökte komma på rim (i brist på något vettigare att göra), men Nathalie vägrade använda mina BRA rim! Haha ;)
 
   Hä blev inge julpyntande idag som jag hade tänkt. Tiden rann iväg helt enkelt, haha!

   Men nu strax så ska jag åka med Denise och Mackan till birsta och julhandla lite :) Så de e ju bra.

   Japp. Får pynta på söndag, då det är första advent. Det går undan nu!

Hej!
\\
Over and Out

Uppdat.
   Haha! Denise ringde precis och sa att bussen har pajat! Vilken jävla otur (var påväg hem från skolan hon). Sur var hon, haha, förlåt, kan inte låta bli att skratta lite.
   Men som tur var så var Mackan ute och åkte bil och skulle åka och hämta henne. Tur i oturen. Haha. Jaja, får väl se när vi kommer iväg då, om vi kommer iväg ;)
Hej!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback