Who are you?!

...I'm Batman!
Hahaha X) Jag klarar det inte, han försöker vara så seriös i sin latex-plast-dräkt, men det funkar bara inte X) Kollar på roast på berns istället ;)

   Sen måste jag bara säga att jag missbedömer folk något så otroligt. På senare tid så jag har tänkt på klyschan 'alla förtjänar en andra chans' och ja, folk som jag ogillat har jag liksom 'ok'. Helt sjuk ändå. Men då har jag också missbedömt åt andra hållet också. Någon som jag tyckt liksom 'jaa, ok' (alltså jag tänker inte 'ok. inte ok' när jag ser och träffar någon men jag orkar inte utveckla hela tankeprocessen) har visat sig vara liksom "Aa, jag är bara vän med supersmala människor" typ. Haha. Inte ok, eller vadå. Haha ;)

   Iallafall! Jag jobbar och står i, imöra sen är jag ledig två dagar =) sen jobbar jag fredag också.
   Funderar lite på håret mitt, vill så gärna ljusa upp det till sommaren (ÖÖHHHMMM första juni imorgon! Sommar!) men jag vågar inte. Vill gå till en frissa, men kommer ju fan aldrig iväg! Jag hatar att boka tid och skit, det ska vara NuNuNU! Annars kan man ju ändra sig femton gånger om, haha.

   Iallafall. Det är clubdagar på h&m ifall någon är intresserad av 10% rabatt på hela köpet, kravet är ett clubkort, eller bli medlem på en gång. Men bara mån-ons gäller det ;)

   Jaja. Nu tycker jag såhär att jag fixar om här lite och gör sommar i bloggen, så gör alla andra det också så blir det lite roligare ;) Eller så kan någon göra det åt mig för lets face it, jag kommer glömma bort det, haha.

   Jaja. Men nu ska jag borsta gaddarna! Upp å jöbba imöra vettni! ;)
Hejhej!
\\
Over and Out
P.s Nathalie, vad är ditt password? Måste ju veta vad du gör om dagarna (även om det för det mesta är städning, hahaha) X) ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, jag kan skicka det på Facebook ;)

Jag beställde klipptid igår och fick tid nu på fredag!! :) "På håret" i hudik :)

2010-06-01 @ 07:39:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-06-01 @ 07:57:41
URL: http://jasminab.blogg.se/
Postat av: Kate

Fin header! ;D

2010-06-01 @ 08:29:46
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Simone

Nathalie: Ok ;) Jaha, men tusan, jag vill också ha en snabb tid! Nu i studenttider är det väl nästan omöjligt ;)

Andra: Bra med mig, tacktack =)

2010-06-01 @ 09:12:17
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, det trodde jag med! att jag skulle få vänta flera veckor! Just för att det är studenten :P Men ring dit och hör då, dom är bra! :) Eller.. jag har bara varit där engång, haha! Men då vart det bra iaf =)

2010-06-01 @ 10:52:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback