Nu var det inte bra igen... ;)

   Nej, godis till frukost? Big no-no! Hahaha! X)

   Igår så var vi hos Mackan och Denise och grillade och spelade "tecken" haha, snacka om mellanstadieflashback! X) Sen bestämde vi att nej, vi kommer nog inte åka in på cruising eller något, så då gick vi på statiol och köpte godis ;) Klockan var väl elva/halv tolv eller något. Sen gick jag och Jimpan hem och kollade på film, "the uninvited" hette den tror jag. Handlade om en psyko-tjej och hennes döda mamma. Japp.
   Sen var det en film på tvn som Jimmie ville se, men jag somnade och låg och snarkade i soffan, haha. Så han fick knuffa på mig stup i kvarten för att han inte hörde något på tvn X) Hahaha! Sen när den filmen var slut så skulle vi lägga oss i sängen, och jag var så trött när Jimmie väckte mig för att jag skulle förflytta mig från soffan! Jag orkade inte ens tvätta bort sminket eller ens tänka på att borsta tänderna. Jag bara la mig och slocknade som en utblåst ljus, haha.

   Jaa, idag så hade jag hoppats på lite finare väder, menmen. Får se vad man ska hitta på idag då =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback