"För nu är det LÖRDAAAAAAAAAAA'!"

   Skrek han på radion X)
  
   Nu är jag hemkommen från jobbet, nyduschad och inviger en ny klänning =) För det är ju så varmt och fiiiint väder! =D

   Sitter med vinglaset i ena handen och en kaka i den andra, haha, jag är så hungriiig! Ska ner till Marcus och Denise och grilla, de har redan tänt grillen så jag ska skynda mig att svänga ihop lite tzatziki och fixa håret sen hoppar vi ner till dom =)
   Och just det, jag missade totalt det där med att gå på systemet idag. Jag får nöja mig med vad som finns kvar i vinboxen i kylen ;) Menmen, det är inte fy skam, 2-3 glas prima vin! Haha ;) Annars så fick jag ett sms av Nathalie som sa att hon varit och storhandlat på sb idag, hehe, jag kommer Nathaliiiiie! Haha, nerå ;)

   Maten väntar, sen får vi se var kvällen tar oss ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, ja koooooom ! ;)

2010-05-15 @ 19:03:45
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-05-16 @ 10:49:41
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback