Double chocolate fudge

   Mmm, visst låter det gott ;)

   Jag blev så sugen på att baka idag så jag har nyss provsmakat my chocolate super kläddige kläd cake som håller på coolar ner sig ;) haha. Alltså jag är bara för bäst på att göra kladdkaka! Helt fantastiskt! =)

   Idag så har jag varit i Gällsta, gick ner dit imorse och så var jag och mamma ut och sprang lite, sen solade vi medans solen var framme =) Sen började ju värsta åskvädret! 'BRAAAK!' Sa det och himlen spottade ur sig en blixt. Ooo, scary ;)

   Sen måste jag bara säga att jag blir förbannad. Jag satt kollade på "unga mödrar" och en tjej gick och klagade på att "400:- räcker inte långt!" i mataffären, och sen så går hon och köper en hel limpa med cigaretter! Jävla idiot, mah!
   Å. Jaja, människor får väl göra hur de vill, men jag får tycka de är dumma jävla spån jag också om jag vill.
  
   Men ja, äsch. Klag-time over! Haha ;)
Nej, nu ska jag kolla om vi ska göra någon mat kanske ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, jag såg också det och blev lite paff! :P Sluta röka då så har du lite mer slantar ;)

2010-05-20 @ 21:13:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

JA, precis.

2010-05-20 @ 23:12:16
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback