Då var det klart då ;)

   Idaaaag fyller min lillaste lillasyster år ;) Hon blir hela tolv år gammal, tji fick man för att man trodde hon skulle vara liten förallti' haha.
 Yeah ;)

   Idag så fick jag tummen ur och plockade upp ikea-kassen (I knoooow!). Så nu har jag gjort det fint här hemma =) Men lite mysiga kort på Edvin bland annat =) Han är ju bara för sööööt! =)

   Sen toppade jag Denise's hår så jag måsta dammsuga, då tog jag hela lägenheten på en gång (som om högre krafter tyckte jag skulle ta tag i saken och sluta lata mig). Sen tänkte jag att nee, fan, jag skurar senare... Men då tar jag in några kaffekoppar ifrån rummet och slaskar på hallgolvet och köksgolvet, så då tog jag tag och skurade hela lägenheten! ;) (Igen, powers from where? Haha). Nu har jag bytt sängkläder (vååååår!) och slängt in en tvätt, hängt tvätt, diskat och käkat =) Tänk bara hur fresh det är här hemma nu! Blir helt glad, duktiga jag =)

   Nu hade jag tänkt proppa i mig lite alvedon, sen åka ner till mor min som ville gå ut och gå =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback