The best things in life are free

...But you can give them to the birdes and bees, I want my money! That's what I want!



...But you can keep them for the birds and bees, now give me money! That's what I want!



   Ja, nu längtar jag som en tok tills torsdag -löning! Mah. Det kliar i fingrarna på mig när jag jobbar; "Å, den här tröjan! Å, den där! ÅÅ! DEN!" Haha X) Men icke, jag skall spara pengar denna månad... Suck, haha ;) Lite synd att man får "efterskottslön", alltså lönen i mars är det jag jobbat i februari. För det känns som att jag jobbat mer i mars, ja, det har jag nog. Var ju i birsta några dagar också. Menmen.
   En tröja skall jag köpa iallafall! Ska lägga undan den imorgon, ber för att den finns kvar (var tre kvar när jag slutade idag, men jag tänkte att "jag tar det imorgon") haha. Har gjort det misstaget ett par gånger och sen är allt slutsålt när man ska handla ;) 

   Ja, nu ska jag kolla på Simpsons, sen är det ju Desperate och Cougar Town sen Christine ikväll! ;D 
\\
Over and Out 

Kommentarer
Postat av: Denise

Hahaha! Vad rolig hon såg ut när hon sjunger xD

2010-03-24 @ 07:35:42
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, jaa ;)

2010-03-24 @ 08:52:03
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback