God morgon, god morgon...

   Idag tänkte jag ha en skön sovmorgon (till kl. 08.00, wiho!). Men icke. 07.05 knackar det försiktigt på dörren. Jag vaknar helt yr och tänker "Va? Knackade det?..." Sen hör jag "tripptrapp" i trappen, då fattade jag att det var Denise. Så ringer henne och hör vad hon vill, "Njaa, det var mamma som kom med två semlor å dig och Jimmie från momma igår." Jaha. Haha. Tar dom ikväll ist... ;)
   Ja, sen försökte jag somna om "Piggpiggpigg! Jag vill vara pigg!" Då börjar det braka och dunsa och låta utanför, "Va faan!!" Jag vet fortfarande inte vad det var, sopbilen? Men på en onsdag? Hmm...

   Jaja. Kom upp ur sängen tillsist iallafall, haha.

   Nu måste jag åka, ska få låna mammas bil in till stan idag för jag börjar 11 och det går inga bra bussar som passar =) Tur att man har en sådan god mor. =)
Hejhej!
\\
Over and Out
...Neeej! Jag tror mina t:n på datorn håller på brejka! (Ja, brejka) =( Hoppas inte, hoppas det bara var lite hårdbrö'macka som jag råkade smula på datorn förut, haha. ;)
Hej!

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha. jag Knacka 1 gång "knack knack" sen såg jag att de var låst så då sprang jag ner, visste inte när du börja så jag måsta chansa ;)

2010-03-24 @ 12:29:47
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-03-25 @ 07:25:33
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback